پارميسپارميس، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 6 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

پارميس و پارسا عشقاي اسماني❤️👨‍👩‍👧‍👦

معاینه پارمیس و .........

1392/4/2 9:02
نویسنده : مامان سولماز
194 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم میدونم توهم خسته شدی ولی تا 2شنبه صبر کن به احتمال زیاد 2شنبه این دنیای بیرون و که فقط صداشو میشنوی میبینی دخترم دیروز یکشنبه به مورخ 1/4/92 منو خیلی ترسوندی رفتیم پیش خانم دکتر برا ویزیت هر هفتمون که فشارو وزنمو گرفت گفت خوبه بعد گفت حرکات پارمیس چطوره گفتم صبح زود تکون خورده 1بارم ساعت 3 تاحالاهم که ساعت 6 تکون نخورده گفت برو رو تخت ضربانشو بشنومو معاینه کنم ضربان قلبت بد نبود ولی هرچی تکونت میداد و معاینت میکرد هیچ عکس العملی نشون نمیدادی زوری 2تا تکون یواش که من اصلا متوجش نشدم  رو انجام دادی خانم دکتر گفت برو یه نوارقلب بگیرو بیار برام رفتیم بیمارستان بعد قسمت زایشگاه گفتم یه نوارقلب جنین دارم برام انجام بدین مامای انجا امدو نوارو ازمن گرفت بعد 59 دقیقه انتظار تلخ گفتن نوار قلبش خوبه وایسا خانم دکتر زایمان داره یه چند دقیقه دیگه میاد نوارو ببینه خانم دکتر امد همون حرف ماما روزد ولی گفت 2شنبه صبح ساعت 7 بیا درمانگاه بیمارستان تا ببینمت دخترم جات تنگه میدونم ولی دیگه وقت زیادی نمونده حالا که این مطلب و دارم برات مینویسم  چند دقیقه 1بار 1لگد خوشکل میزنی دوست دارم  ثمره ی عشقم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الهه
2 تیر 92 11:41
خداروشکر خانومی ایشالله فردا روز موعودتونه و همزمان با نیمه شعبان یه یه تو چه روزی هم به دنیا میاد 9396
مینا
6 تیر 92 17:42
مامانی آرتین
15 تیر 92 14:43
انشاا... به سلامتی فرشته کوچولوتونو در آغوش بگیرین.راستی خاله مهربون آرتین کوچولوی ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده.خوشحال میشیم اگه بهش رای بدین.برای کمک به برنده شدنش با هر سیمکارتی که در دسترس دارین لطفا عدد 398 رو به شماره 200 8080 2000 اس ام اس فرمایید.بینهایت ممنونم
مامان شايان و پرنيا
27 تیر 92 10:07
مباركه عزيزم تولد ني ني نازت دوست عزيز دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده .لطفا به وبلاگمون بيا و عكسش رو ببين اگه خوشت اومد كد 128 رو به شماره 3000574455 ارسال كن مرســـــــي